Lördag .

Hejhej , igår sa jag jue att jag å Amanda skulle se på high school musical 3 , men nej så blev det inte . När vi laddat ner den å skulle precis titta på den upptäcker vi att det nt e svenskt tal eller text :o , å ljudet å bilden va skit dålig., så vi försökte hitta en annan film att ladda ner . Det gjorde vi , men den laddade typ inegnting - men sån tur hade vi så jag hade några filmer på min dator så vi såg å¨wallander - mörkret . Den va ganska bra .  Men sommnade typ där på slutet medans Amanda kollade . Sen helt plötsligt ringer Svante min mobil å ba : hej väkte jag dig ?  Jag ba: nej det gjorde diu inte jag å Amanda ser på film , å han va me Joel . Så när Svante sagt hejdå å lagt på , en minut senare ringer Joel å ba : hahahah hej nu ringer jag , jag ba hah okej men jag måste lägga på vi ser på film , han va okje . Sen såg vi klart filmen å låg typ å smsade . Idag ska Amanda te  Norrtälje , å jag och Tilda ska följa henne te tekniskahögskolan därifrån ska hon ta bussen dit .  Å  ikväll ska jag sova hos min älskade Tilda - men nu måste jag göra mig iiordning , puss hej / lippa -

Kommentarer
Postat av: Amandajosefine

Åh jag vill se high school musical 3 :D Ha en bra söndag!

2008-11-16 @ 11:33:52
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0