Veckan .

Den här veckan har jag haft typ skit tråkigt , I måndags kommer jag inte riktigt ihåg vad vi gjorde , men vi hade skola som vanligt .. typ matte -svenska - eneglska å så kommer ja nt ihåg . Tisdags hade vi elevens val i skolan , typ hela förmiddagen å efter rasten , å efter skolan så ..  fan va dåligt minne ja har , kommer  nt ihåg men jag å amand har
 " filippa å amanda dag på tisdagar ssom alla kanske vet :P " Hempa bad oss komma te deras skola dom slutade tio över 3 å det spöregnade , vi slutade halv 2 å pallade inte stå ute i regnet så vi stack hem te mig å typ tråka  - i  onsdags hade vi slöjd . Och på slöden gjorde jag , Matilda å Elin skit snygga shorts ( nooot ) typ helt jävla rosa i något konstigt tyg , men iaallafall blev vi klara med dom . Och nu stickar vi typ någon jävka halsduk å det går rakt åt helvete för mig , jag har fan fått göra om typ hundra ggånger :o  <3 , efter  den skoldagen va jag typ me Amanda å Tilda, eller ja kommer nt ihåg :P . i torsdags allså igår ( 13 november ) skulle jag va med amanda men vi började bråka å tilda å annie frågade om jag ville va med dom för att dom skulle öva på en sång ( you are the music in me ) för att dom ska sjunga den i vår för fett många i typ konserhuset eller va fan det va - så ajg fölljde med dom hem te mig å amanda va me elin .. ångra att jag dissa amanda för hon blev  typ ledsen , men ja hade skit kul me annie å tilda, <3 på kvällen va jag barnvakt åt alice en tjej som går i ettan . medans va Tilda å annie hemma hos mig å när jag kom hem hade dom städat hela min lägenhet
och idag fredag är jag med amaanda vi slutade halv 4 :o  å nu har vi just tagit driv och då menar jag verkligen drivbilder ! , Nu ska ja har skit roligt me min amanda rästen av kvällen , Pussar / Lippa

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0