Fredag .

Idag har jag hafft fett tråkigt i skolan , vi slutade halv fyra :O idrott sissta timmen , grymt jobbigt .
Men iallafall efter skolan skulle jag och Amanda tydligen va med Leon , vi smsade honom efter vi slutade men han sa att han skulle va med Marko och frågade om vi kunde träffas imorn , då sa vi kasnke . Så jag och amanda tog tuben hem te mig i bagis . Vi åt lite å satt vid datorn - sen kom jag på att jag hade fått hempas lags hemsida så jag å Amanda gick in å kollade , GRYMT fina bilder på Hempa asså ;) vi hade as kul . Jag evt nt riktigt va vi gjorde men vi typ damp skrattade hela tiden . Senare på kvällen sökte vi på Leons , Rasmus , Hempas , Radwans å allas lag på google , deran förra fotbollslag . Tillslut hittade vi det å det va fett fina bilder på när dom va mindre :p  vi kollade på alla som hade enfotton , grymt söta dom va asså :) . Men ikväll sovar Amanda hos mig å vi kommer att ha det bäst , skriver lite senare .
Pussar / lippa . Dagens bilder är på Rasmus älskling -

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0